بچه رشد نکنه چ علائمی داریم؟
.
.
#بارداری#بارداری#بارداری#بارداری

۵ پاسخ

اول لکه بینی
بعد خونریزی

خونریزی . دل درد . تیر کشیدن تخمدان .

من بچم ت سنو مشخص شد ک رشد نداره و شش ماهم بود بچم یه جنین چهارماهه بود

لکه بینی بعد یکی دوروز هم خونریزی

من سقط قبلیم هیچ علائمی نداشتم تو سونو مشخص شد

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد