در حالت عادي تاثيري نداره و يه بچه صحيح و سالم دنيا مياريد اما ممكنه وقتي دنيا اومد باعث بيقراري و كوليك در نوزاد بشه من سر پسر اولم خيلي حرص ميخوردم سر هر چيز الكي گريه ميكردم پسرم خيلي لجباز بود خيلي هم كوليك و نفخ داشت بچه كم خوابي بود بعد ها فهميدم بخاطر ناارومي خودم در دوران بارداري بود
هورمون کورتیزولی ک تو بدنت ترشح میشه از طریق جفت به جنین میرسه
ببین ی سری از شرایط ها طبیعی و همه اینجور نیستند که همیشه خوشحال باشن
ولی به مرور زمان عوارضی مثل کولیک و بی قراری های بعد از تولد روی نوزاد میذاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.