۷ پاسخ

برای چی ؟؟

اره منم بعد یه ماه دادم. هر دوازده ساعت ۲ سی سی میدادم

اره بده بهش منم میدادم

چیه اون

میگن اصلا خوب نیس

ببین دکترش چی میگه

منکه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان آریو🫀🧿 مامان آریو🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی