تب کودک فرزند پروری بچه بچه. بچه

تصویر
۴ پاسخ

مرتب ب خودت بگو گور بابای همه...

منم همینطور خانواده ندارم هیچ با ی عوضی ازدواج کردم ک هیچکس نداره خانوادش اصلا خوب نیستم محل غریب شوهر کردم انقد غم و غصه خوردم افسردگي شدید دارم تازه عوضی مسخرمم میکنه خیلی موقها تنهام تو روستام اخه خانوادش نمیگن بریم ببینیم مردس یا زنده در این حد بی خاصیتن از شدت کمبود محبت میخام بميرم فقط زندم همین😔😥😭😞💔

گریه نکن عزیزم اول این ک حس بدیه تنهایی تو زندگی ادما نیاز دارن یه نفر لااقل هواشون رو داشته باشه و دلش گرم باشه حق دارید ولی حالا ک ندارید سعی کنید از خود سازی خودتون شروع کنین شما بدون حضور و حمایت بقیه هم قطعا میتونید زندگیتون رو مدیریت کنین و قوی باشین اگ مدام بخاید ب خودتون بگید من چرا تنهام و... ذهنتون ناخوداگاه دنبال بهونه و بدبختی میگرده ولی اگ از خودتون بپرسید ک چطور میتونم این وضعیت رو حل کنم ذهنتون دنبال راه حل میگرده
زمانی ک تو زندگیتون خودتون ب خودتون اهمیت بدین و ارزش خودتون رو ببرید بالا کم کم ادما هم برخوردشون عوض میشه
از مشاور کمک بگیرید
و در اخر شما خدا رو دارید همون خدا اگ از ته قلب باورش کنین کم کم بنده های خوبش رو جلو راهتون قرار میده اینو بارها تجربه کردم تو زندگیم

عزیزم منم دقیقا شرایط شمارو دارم ، نه خانواده ی خوب و حامی دارم و نه شوهری که پشتمو بگیره، همیشه در مصاف من با همه ،پشت هرکسی رو میگیره الا منی که زنش... اونوقت من اینقد توو زندگی با اون از خودم گذشته ام و صبوری کردم که حد نداره ولی اون نمک نشناسه..‌
من و تو و امثال ما فقط خودمونو داریم پس باید خیلی قوی باشیم که نیاز ب احدی نداشته باشیم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ سالگی