۴ پاسخ

خوشگله

اره از پسر منم همین مدله ولی‌رنگش یکم فرق داره

کلاه قیمتش بالا رفته خیلییی الکی الکی

خوبه ولی از این بهتراشم هست مبارکه

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوشولو🙃 مامان علیسان کوشولو🙃 ۱ سالگی