۶ پاسخ

واکسن یک‌سالگی ک اصلا درد نداره

به من دکتر گفت واکسن یکسالگی خیلی بی ازاذه ولی به هر؟ال روز اول پاراکید گفت بده بهش

من روز اول چون درد داشت هر شش ساعت دادم

من از اول که واکسن بچه م رو‌ زدم از دوماهگی تاالان فقط شب اول پاراکید دادم که درد نکشه چون تب نمیکرد ندادم مرتب ولی مدام چک میکردم تب نکرده باشه اگر کمی احساس میکردم‌داره رو‌داغی میره میدادم

من دو بار دادم ققط

بنظرم بدش چون پاراکید برا درد هم هست اگر تب نداره ۶ساعتی یا۸ساعتی امروز بدش ک درش ارومتر بشع

سوال های مرتبط