خانما من توی این هفته چه سونوگرافی باید انجام بدم؟؟

۶ پاسخ

هیچی فقط همون آزمایش قنده از رگ گردن بهمون داره نزدیک تر میشه😶‍🌫️

بعضی دکترا انومالی صورت مینویسن بخاطر شکاف لبی یا مشکلاتی که رو صورت میتونه باشه ولی اگه تو خانواده ندارین نیازی نیست بذار 28 هفته به بعد سونو وزن برو

نداری سونو دیگه تا ۳۰ هفته رشد باید بری فقط هفته دیگه آزمایش گلوکز داری

هیچی مگه اینکه دکتر بگه

سونو ک نداری از ۲۴ تا ۲۷ وقت داری بری ازمایش گلوکز بدی

نمیخواد سونویی

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری