هیچی فقط همون آزمایش قنده از رگ گردن بهمون داره نزدیک تر میشه😶🌫️
بعضی دکترا انومالی صورت مینویسن بخاطر شکاف لبی یا مشکلاتی که رو صورت میتونه باشه ولی اگه تو خانواده ندارین نیازی نیست بذار 28 هفته به بعد سونو وزن برو
نداری سونو دیگه تا ۳۰ هفته رشد باید بری فقط هفته دیگه آزمایش گلوکز داری
هیچی مگه اینکه دکتر بگه
سونو ک نداری از ۲۴ تا ۲۷ وقت داری بری ازمایش گلوکز بدی
نمیخواد سونویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.