کسی بوده ویتامین آ د خانه بهداشت به نوزادش نسازه؟

۲ پاسخ

من دخترم بالا می‌آورد. واسش خارجی گرفتم

دختر اولم هروقت میخورد یا حس خفگی میکرد یا استفراغ از داروخونه براش میگرفتم میخورد

سوال های مرتبط

مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی