۱۱ پاسخ

منم دقیقا مثل شمام

من 7 کیلو اضافه کردم

من با یدونه بچه تا الان ۱۵ کیلو😑
شایدم ۱۶😄

فکر میکنی منم همینجوری حساب میکردم فعالیتم واسه ورزش و کار کم کردم حتی 😂😑💔

کم میشه شیر میدی لاغر میشی.من با دوقلو فقط ۵کیلو زیاد کردم خداکنه وزنشون خوب باشه.خودم کلی لاغر شدم

چون دوقلویی نهایت ۷ کیلو کم شه بعدزایمان

من تا الان ۲۳ ک اضافه شدم

من دو تا پسر دارم شما چی دارین
انشاالله هفته دیگ زایمانمه

خوبه منم ۱۷ کیلو اضافه کردم ولی بیشترش وزن بچها و مخلفاتشه 🤣 خودم ک اصلا تغییر نکردم

من فقط ۸کیلو افزایش دارم هردفعه دکترم میگه کمه😑😂

فک کنم ۱۰ کیلو اینا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری