منم دقیقا مثل شمام
من 7 کیلو اضافه کردم
من با یدونه بچه تا الان ۱۵ کیلو😑
شایدم ۱۶😄
فکر میکنی منم همینجوری حساب میکردم فعالیتم واسه ورزش و کار کم کردم حتی 😂😑💔
کم میشه شیر میدی لاغر میشی.من با دوقلو فقط ۵کیلو زیاد کردم خداکنه وزنشون خوب باشه.خودم کلی لاغر شدم
چون دوقلویی نهایت ۷ کیلو کم شه بعدزایمان
من تا الان ۲۳ ک اضافه شدم
من دو تا پسر دارم شما چی دارین
انشاالله هفته دیگ زایمانمه
خوبه منم ۱۷ کیلو اضافه کردم ولی بیشترش وزن بچها و مخلفاتشه 🤣 خودم ک اصلا تغییر نکردم
من فقط ۸کیلو افزایش دارم هردفعه دکترم میگه کمه😑😂
فک کنم ۱۰ کیلو اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.