بچه ها کیا سونو زیاد انجام دادن ضرر داره؟

۵ پاسخ

من ااما دکترم نوشته

ضرری نداره من از سه تا دکتر پرسیدم مشکلی نیست
تا حالا 7 بار سونو برای جنین رفتم دوبار سونو شکمی برای خودم

من هر هفته یه بار میرفتم اون اشعه اش ضرر داره

چون اشعه داره زیادش ضرر داره

نه عزیزم سونو ضرری نداره ولی درصورتی که دکتر بهت بگه مشکلی نداره
من از اول بارداری تا به الان که توی ۲۸هفته هستم بیشتر از ۱۰بار رفتم سونوگرافب بخاطر طول سرویکس پایین

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد