من ااما دکترم نوشته
ضرری نداره من از سه تا دکتر پرسیدم مشکلی نیست
تا حالا 7 بار سونو برای جنین رفتم دوبار سونو شکمی برای خودم
من هر هفته یه بار میرفتم اون اشعه اش ضرر داره
چون اشعه داره زیادش ضرر داره
نه عزیزم سونو ضرری نداره ولی درصورتی که دکتر بهت بگه مشکلی نداره
من از اول بارداری تا به الان که توی ۲۸هفته هستم بیشتر از ۱۰بار رفتم سونوگرافب بخاطر طول سرویکس پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.