۷ پاسخ

منم برا دخترم گرفتم طرح هی اوشی هست ارزون تر هست
ولی از نشر شکلی دقیقا مثل همینه از ترب سفارش دادم دخترم خیلی دوست داره

سلام .
قیمتش چند؟

عالی پسرمنم داره همیشه بازی میکنه فقط هواست بایدباشه موقعی که غلت میزنه توحلقش نره برای من این اتفاق افتاد

عزیزم من همین مدل ارزون ترشو از داروخانه خریدم دخترمم دوستش داره میگیره قشنگ

تصویر

به نظرم گرون نگیر .منم گرفتم پسرم اصلا نمیگیره دوس نداره

چقد.

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی