سرلاک برنج نستله خوبه؟ مقویه؟

۲ پاسخ

مارک نستله اسرائیلیه
و قبلاً خبرگذاری آسوشیتد پرس گفته بود که از جنین های سقط شده توی محصولاتشون استفاده میکنن که مردم رو مردارخوار کنن و اثر وضعیش رو بذاره.
حالا اینایی که توی ایران تولید میشه هم بالاخره تحت لیسانس اونجاست و هیچی نباشه حداقلش پولش می‌ره توی جیب اونا و بمب میشه روی سرمون

سرلاکای بازاری مخصوصا اینایی که مواد نگهدارنده دارن مناسب نیستن. بهتره تا ۶-۷ ماهگی خودت درست کنی بعدش از حکیم بانو یا آی بانو بخری که مواد نگهدارنده نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۱ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی