مارک نستله اسرائیلیه
و قبلاً خبرگذاری آسوشیتد پرس گفته بود که از جنین های سقط شده توی محصولاتشون استفاده میکنن که مردم رو مردارخوار کنن و اثر وضعیش رو بذاره.
حالا اینایی که توی ایران تولید میشه هم بالاخره تحت لیسانس اونجاست و هیچی نباشه حداقلش پولش میره توی جیب اونا و بمب میشه روی سرمون
سرلاکای بازاری مخصوصا اینایی که مواد نگهدارنده دارن مناسب نیستن. بهتره تا ۶-۷ ماهگی خودت درست کنی بعدش از حکیم بانو یا آی بانو بخری که مواد نگهدارنده نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.