فقط برند نستله سرلاک میزنه؟

۵ پاسخ

الان نان نستله هست
گیگوز نستله هست
سرلاک نستله هست.
که همشون اسرائلیه
خب بعضیا که فقط به بجشون اینا میسازه چیکار کنن بدبخت ها😐😐😐

نه مارک های مختلفی هست ولی نستله خیلی خوبه ک . چرا ؟

نه عزیزم
من از آی بانو فرنیوه گرفتم برای خودمون

نه عزیزم هیرو هم هست خیلی خوشمزس

من از نستله میدم

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۵ ماهگی
مامان بَشَم مامان بَشَم ۱۴ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی