برای زردی چی خوبه ؟

۸ پاسخ

قطره شیرخشت عالیه 🥰🥰🥰🥰🥰

دستگاه خوبه یا یه مهتابی روشن کن نزار زیادی گرمش باشه خودتم چیزای سرد زیاد بخور هندونه و خیار و گرمیجات کمتر بخور

بچه رو نباید توی جای گرم نگه دارین
سعی کنین زود زود شیر بهش بدین تا با ادرار دفع بشه، اگه حجم ادرار کمه شیرخشک هم میتونین بدین که ادرار بیشتر بشه
ترنجبین رو دم کنین و خودتون بخورین
البته که نظر دکتر متخصص از همه چیز مهمتره

و شیر خشک بده زود زود دفع داشته باشه زود خوب میشه

هیچی فقط دستگاه بزار

مصرف مایعات بیشتر
عرق کاسنی خودت بخوری خوبه
دمنوش بابونه خودت بخوری خوبه
سرکه انگبین خودت بخوری بخوبه
قبل شیردهی یه لیوان اب بخور

ترنجبین

من که هر روز عرق کاسنی میخورم یه روزم دستگاه اجاره کردم خونه گذاشتم زود زودم شیرش میدم

سوال های مرتبط

مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی ۲ ماهگی
مامان کنجدم مامان کنجدم روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۹ ماهگی