۹ پاسخ

ژل بگیر با مسواک انگشتی براش بزن دندون گیراشو بزار یخچال خنک شه بکش رو لثه هاش

بچه منم اینشکلی بی قرار😭ازخانوادمم دورم خواب ندارم این چند روز اینشکلی شد حال نداره پستونک دهنش میزاره انگار باش دعوا داره

مامان من همیشه میگه : اگر مادر بدونه که بچه موقع دندون در آوردن چقدر درد میکشه و اذیت میشه ، حاضر میشه گوشت تنش رو کباب کنه بده بهش

از پماد بریج استفاده کن برای درد لثه و دندون خوبه تسکین میده

عزیزم طبیعیه خب ...دختر من 6 ماهشه هرچی پیدا میکنه میخاد بزاره تو دهنش .. از 3 ونیم 4 ماه همینه تازه یدونه در آورد 😬🫠

دخترمنم ۵ماهگی همینجوری بود تا ۶ماهگی دندون دراورد

لثشه خو عزیزم خیلی اذیته طفلی

وا خب دندون داره بچه طبیعیه

حتما درد دندون داره

سوال های مرتبط