۳ پاسخ

احتمال زیاد درد زایمانه دیگه شدیدترشدبرو زایشگاه

دکتر بهت نگفت چیکار انجام بدی ؟!
منم فردا معاینه دارم گاهی وقتا درد پریودی دارم میگیره ول میکنه

۳۷هفته به بعد مشکلی نداره زایمان کنی..اگه دیدی فاصله دردات کم میشه و شدیدتر شد برو بیمارستان...بعد معاینه هم اینجوری میشی درد میاد..

سوال های مرتبط