احتمال زیاد درد زایمانه دیگه شدیدترشدبرو زایشگاه
دکتر بهت نگفت چیکار انجام بدی ؟!
منم فردا معاینه دارم گاهی وقتا درد پریودی دارم میگیره ول میکنه
۳۷هفته به بعد مشکلی نداره زایمان کنی..اگه دیدی فاصله دردات کم میشه و شدیدتر شد برو بیمارستان...بعد معاینه هم اینجوری میشی درد میاد..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.