۱۴ پاسخ

برا بچه خطر داره ها
نه ماهه زجر‌کشیدی
سهل انگاری نکن
برو زایشگاه یه سر
مدفوع کنه بچه ات
بعد باید یه هفته بستری بشه

بچت تکون میخوره؟
عزیزم چطور انقدر بیخیالی؟ زمانت گذشته ها😐

دختر 7روز گذتشه لطفا برو بیمارسنان .خدای نکرده اتفاق بدی میوفته ها

منم مث تو بودم فک کن اگه یه شب دیرتر میرفتم خدا میدونه چی میشد ،همون شبی ک رفتم زایشگاه بچه م مدفوع کرد

من 40هفته م شد استرس گرفتم، اگه هنوز تو 40هفته ای برو خطر داره لااقل قلب بچه رو چک کن، سنویی ازت بگیرن، نشین عزیزم برو یه کاری بکن

اصن تحت نظر دکتر هستی؟؟؟

ینی اصلا نرفتی بیمارستان ببینی بستریت میکنن یا ن

خب برو بیمارستان، یهو بچه مدفوع میکنه.. پاشو همین الان برو

باید بری بیمارستان خطرناکه زیاد بمونه شاید مدفوع کنه.اگه نتونی طبیعی سزارین میکنن دیگه

یعنی ۴۱ هفته‌تمام کردی؟ خب برو بیمارستان خطرداره

من دکتر تا جمعه بهم فرصت داده،اگه دهانه رحمم باز شد که شد اگه نه بستری میشم دیگه با سوزن فشار احتمالا:/

رفتی بیمارستان سونو بدی؟ یوقت مدفوع نکرده باشه بچه!؟
برو بیمارستان بعد ۴۰ هفته خودشون القا زایمان میکنن. حداقل شهر ما ک اینجوریه

با دعا کارت راه نمیوفته خواهر تلاااش کن

خوشبحالت😔😔من 36 هفته بچم به دنیا اومد 😭

سوال های مرتبط

مامان PaNah مامان PaNah ۸ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۲ ماهگی