۸ پاسخ

دکتر بمن گف رفلاکسه
باید اروغشو بگیری و شیب ۳۰ درجه بخابونیش

مفخ و احتمالا یبوسته خب

نفخ داره طفلی
بیرون روی داره؟اگه نداره باید با تغذیه خودت یا دارو کمکش کنی مرتب بیرون روی داشته باشه

کولیک شدید داره بچه
ولی همش طبیعیه نگران نباش
براش صدای سشوار پخش کن
داخل پتو تابش بده
گریپ میکسچر عالیه

رفلاکسه عزیزم پسر منم اینطوری بود

بجز کولیک رفلاکسم هست شاید از اون باشه
شیر بالا نمیاره یا حس نمیکنی ک سیر نمیشه؟

مال منم همین بود گفتن کولیک داره ولی فکر کنم کولیک شدید نیست اونایی ک شدیدن با هیچی آروم نمیشن

نفخ شدید داره.دکتر ببر
اروغشو بگیر کامل .شکمشو ماساژ بده.

سوال های مرتبط