۶ پاسخ

بزن تو آب قند یکم شیرین شه بده بهش
بعضی بچه ها هم کلا نمیگیرن پستونک

دختر منم نمیگیره از روز اول هم بهش دادم وقتی خوابه میگیره ولی تو بیداری عق میزنه

پستونک اونت بخر
منم ب پسرم از دوماهگی دادم بیبی لند نمیخورد اینو دادم گرفت

سرش قطره آ د بزن
کم کم میگیره
به لبش بزن
باهاش بازی بازی کنی میگیره
معمولا پستونک اونت بچه ها بهتر میگیرن

من با قطره آ د پستونکیش کردم.یکسره میزدم ب پستونک

مگه از وقتی به دنیا اومده بهش ندادی پستونک؟!

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی