کسی هس بچش دختر باشه واز 7ماهگی ورم کرده

۱۰ پاسخ

من سر دخترم از 7 ماهگی ورم کردم بدجور ولی الان سر پسرم اصلا

من دختره بچم
تازه چند روزه تو ماه ۹ خیلی کم دست و پاهام ورم داره

من دختر دارم اصلا ورم نکردم هنوز لباسای قبل بارداریم میپوشم

من دوقلو دختر دارم. اصلا تغییری نکردم

آره من بچه ام دختره اینقدر زود ورم کردم که دکترم شک کرد آزمایش دفع پروتئین برام نوشت😆

مامان ملیکا حرکت بچت مثل نبض زدنه من از دیروز اینجوری شودم حرکت واضح کم شوده بعد مثل نبض احساس میکنم الان بیمارستانم میگن خوبه هرچی میگم شبیه نبضه قبول نمیکنن میگن از این هفته همینجوریه

من دختر دارم. ماه 9 یه خورده ورم کردم

نه من که ورم ندارم ینی مانتو گشاد هم که می‌پوشم کسی نمیدونه حاملم

من بچم دختره عزیزم تازه یک هفته ای هست پاهام و دستام ورم کردن

ورم برا نمک و اینا نیست؟

سوال های مرتبط