بچم ۴ کیلو نیمه میشه سایز ۲ تنش کنم

۸ پاسخ

من بچم ۵۷۰۰ هنوز دو توی تنش بزرگه باید تا بزنم سرهمی سایز دو اندازشه اما لباس و شلوار نه
مای بیبی هم همون ۲ میبندم براش از زمانی که ۵ کیلو بود

بستگه به بچت داره بچه من روناش کوچیکه ولی ۴.۵ کیلوعه تازه دو روزه صفر و گذاشتم کنار دارم یک میبندم

اره میشه

من از بیست روزگی تنش کردم،هوا گرمه لباسای ازاد میپوشم براش راحت باشه

زوده خیلییی زوده
من بچم یه ماهگی ۴.۴۰۰ شد با این حال تازه چند روز بعدش شروع کردم به ۱ بستن

سلام نی نی منم ۴ کیلو ۲ استفاده میکنم

تن کن ببین چجوریه دختر من تازه شده ۴ من یک میپوشونم براش گشاده یخورده

آره میشه

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی