من بچم ۵۷۰۰ هنوز دو توی تنش بزرگه باید تا بزنم سرهمی سایز دو اندازشه اما لباس و شلوار نه
مای بیبی هم همون ۲ میبندم براش از زمانی که ۵ کیلو بود
بستگه به بچت داره بچه من روناش کوچیکه ولی ۴.۵ کیلوعه تازه دو روزه صفر و گذاشتم کنار دارم یک میبندم
اره میشه
من از بیست روزگی تنش کردم،هوا گرمه لباسای ازاد میپوشم براش راحت باشه
زوده خیلییی زوده
من بچم یه ماهگی ۴.۴۰۰ شد با این حال تازه چند روز بعدش شروع کردم به ۱ بستن
سلام نی نی منم ۴ کیلو ۲ استفاده میکنم
تن کن ببین چجوریه دختر من تازه شده ۴ من یک میپوشونم براش گشاده یخورده
آره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.