سلام خانما چجوری بچه را از جیش بگیریم

۶ پاسخ

من هر کاری کردم پسرم نمیتونه بگه میبرم دسشویی میگم جیش کن نمیکنه بعضی وقتا میکنه یارم خونه میبینم جیش کرد خوب نمیحرفه هنوز مثل اینکه آمادگیشو نداره

دختر من که اصلا نمی‌فهمه این جیشه هر کار کردم نشد که نشد

منم منتظرم ۲ سالش کامل بشه ...شبا پوشکش خشک بمونه ،قشنگ حرف بزنه بعد از پوشک میگیرم
اینجوری هم خودم هم بچم عذاب میکشیم

من که هرچی میگم بگوجیش داری اصلانمیفهمه.پوشکشم درمیاره😒

بنام خدا به سختی

منم تازه دارم شروع میکنم لایک کن منم نظراتتو ببینم

سوال های مرتبط