۵ پاسخ

قبلا مال ماهم اینجوری شد
نمایندگی اومد چفت شفت بلبرینگش باید عوض بشه یکم‌گرونه فکر‌کنم‌ولی‌عیب اساسی نیست

ان شاءالله که هیچیش نشده باشه. گریه نکن. زندگی هااا اینقدر سختی داره ک اینا هیچند در برابرش. شایدم جام کرده ک تکون نمیخوره

عزیزم گریه نکن میان خونه درست میکنن

الهی هیچیش نشده باشه خدایی نکرده چیزیش هم بشه مگه قراره شما ببرین؟تعمیرکار میاد بازمیکنه میبره.در لباسوییم تو جنگ شکست وافتاد بعد عید تعمیرکار باز کرد برد لولا رو انداخت برگردوند...الان یه جای کوفتی دیگش خرابه گفتن ۷تومن ولی من هیچی ندارم درست کنم

زنگ بزن میاد خونه چک میکنه لازم بود میبرید د اونجا

سوال های مرتبط