بچها سونو رشد رفتین توی ۳۳؟
من ۳۲ هفته و دوروز ۱۸۰۰بود چطوره کمه؟

۴ پاسخ

برا من ۳۳ انقد بود🥲

نه خوبه من ۳۳هفته ایقد بود

نه عالیه

۳۴ هفته رفتم ۱۹۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری