رفتم سونو رشد ۱۹۴۰ بود خوبه توی ۳۳ هفته

۴ پاسخ

اره خوبه

آره خوبه ولی میخوای تپلی بشه خوب برس به خودت من 32هفته 2150بود

اره خوبه اینو ببین

تصویر

من امروز رفتم ۳۲هفته ۱۹۲۲بود

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری