سلام خانما ۳۳ هفته برم سونو رشد خوبه ؟؟

۶ پاسخ

اره

من ۲۴ هفته ۳۱ هفته سونو رشد داپلر دادم

عزیزم شما کرجین اسم دکترتون چیه
سزارین هستین یا طبیعی ؟

من ۲۸ هفته رفتم و یدونه هم ۳۴ هفته دارم نوبت

اره منم ۲۵ هفته و ۳۳ هفته رفتم سونو رشد

بستگی ب پزشکت داره من ۲۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلسا مامان دلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۶ ماهگی