ن عزیزم دیر نیست نگران نباش منم ۳۳هفته و ۴روز رفتم
ن تا 34 وقت داری
من 31 هفته رفتم
سونو رشد باید 28 هفته بری
بعد از اون هم چندتا سونوی رشد هس
برا من گفت 32 هفته من 35 هفته رفتم
ن ولا من دقیقا۳۳هفته رفتم
سلام قشنگم من سیسمونی میفروشمسایت خرید دارم قیمتامخیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه۱۲۰ ت
اگه خواستی خرید کنی به ای دی زیر تو پیام رسان آیتا پیام بدین تا براتون لینکسایت بفرسته
Karenshopps
بهتره زودتر بری .ک ببینی اب دور جنین اوکیه .وزن گیریش خوب بوده ..... سونوی بعداز اون رو بذار چندهفته بعدش
سونو وزن اول بین ۲۸ تا ۳۲ هست
تو این بازه برو حتمت
عزیزم دکترم برام ۳۵ هفته نوشته که برم
بستگی به دکترت داره من ۳۳هفته و چند روز رفتم دکترم گفته بود
ببین دکترت کی گفت بری
من دیروز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.