خانما چند هفته برم سونو رشد خیلی خوبه؟

۱۶ پاسخ

از ۳۰ تا ۳۲

من فردا میرم

قبلی رو کی رفتی

هر وقت دلت خاست برو من هر دوهفته میرفتم بستگی به پولت داره

هفته 31/32بهتزین موقعست

من۳۲ هفته رقتم عزیزم

۳۰ تا ۳۲ بری خوبه

دکتر من گفت ۲۸ برو که اگه خدایی نکرده کمه هم زود چیزی بخوری وزن بگیرع

بعد سی و یک برو من خودم سی و سه هفته رفتم
زودتر بری میای میگی وای وزنش کم بود فلان بود😒🤣لطفا سر تایم برو

من قرار بود ۲۴ ام برم میشدم ۲۹ هفته و ۲ روز ولی مشکلی داشتم رفتم پیش دکترم دیروز سونو گرفت ازم

از۲۸ میرن تا۳۲

منم قراره فردا برم ۲۹ و ۵ روز
دیگه توکل به خدا ببینیم رشدش چجوریه

دکتر منم گفت ۲۸تا۳۲میتونی بری من امروز۳۰هفته شدم و‌نوبت دارم

من ک امروز اولین سونو رشد رو میرم نصوحیان
هرچی زودتر بری بهتره
میفهمی وزنش کمه یا زیاده فرصت برای جبران هست

هر موقه حال کردی برو🤣🤣

برای من دکترم فردا نوشته

سوال های مرتبط

مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری