میگم هندوانه خوبه برایه یبوست یا نه؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

ته هندونه ک از تو پوست میتراشن

خوبه عزیزم

پسر من که فقط با هندونه کارش راه میفته، ولی زیاد نده که اسهال میشه

فقط پودر پیدرولاکس عالیه حتی هرچقدر بدی هم تنبلی روده نمیاره

برای دختر من خوبه

اره برایبوست خیلی خوبه

اندازه نرمالش عالیه تا جایی که به دلپیچه ختم نشه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان بنیامین🦖🐊 مامان بنیامین🦖🐊 ۳ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی