مامانا برایه یبوست بچه چی خوبه بدم؟؟؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

برگه زردالو

کنجد، انجیر، خاکشیر با اب گرم

پودر پیدرولاکس

این دستورالعمل مادرشوهرمه که ردخور نداره..
شکر بریز تو کاسه روی بزار روگاز کمی‌تعییر رنگ‌داد خاکشیر ریگشور شده و تمیز با اب بریز توش تا بجوشه با شعله ملایم به خیلی ها گفتم‌همشون گفتن‌عالی بود مطمسن باش جواب میگیری تا کمی‌خنک‌شد بده بهش بخوره مثل اب رو اتیشه

اب هویج فقط

یه شربت انجیر هست بگیر تو تونه داشته باش من هروقت دخترم یبوست بگیره از اون میدم
فیژیلاکس

روغن زیتون

هرموقع بیدار شد ناشتا انجیر که از شب قبل تو آب گرم خیسوندی بهش بده ابش هم یکم آب جوش بریز روش تا ولرم بشه بده بخور... عصرانه هم 7رما بده بهش

کنجد برا دخترم معجزست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان بنیامین🦖🐊 مامان بنیامین🦖🐊 ۳ سالگی