۲۵ پاسخ

من از مرگ خیلی میترسم😔

ازدواج ترسناکتر از هر دوشه
مرگ رو تو زندگی میبینی ولی نمردی

انسان آفریده شد تا خدا رو بشناسه و به کمال و رشد الهی برسه ..
خدا گفته ما انسان را در رنج آفریدیم ..
و لحضه ی مرگ شیرین ترین لحضست برای اونایی ک مهربونن .خدا شناسن. دل نمیشکنن و توهین و تهمت نمیزنن ..
مثه زمانیه ک از رحم مادر خارج میشیم ولی به راحتی میرسیم..
یه روح سبک و بدون این اندام سبک پرواز ..نه گشنگی نه تشنگی ..معنی سوره ی واقعه رو بخونید ..وانشالله جز دسته ی خوبان باشیم ..

هیچ کدوم،،،انسان‌اگه شرافتمندانه و پاک زندگی کنه از مرگ نمیترسه...
زندگی ام اگه با خدا باشه ترسی نمی مونه...حتی بدترین شرایط...

هر دو .....بنظرم انسان خلق شده تا این همه عذاب مرگ و زندگی ببینه

من میگم زندگی

نمیدونم ولی ندیدن و بو نکردن بچه هام درد ناک تر غز این دو تاس

امتحان های خدا خیلی سخت. خدایا من را ب آنچه که طاقتش برام سخت نیاز مای
مرگ مادرم قلبم را تیکه تیکه کرده

هر دو تاش سخت هست هی. دنیا خدایا حداقل کمک کن آن دنیا مون خیر بشه اینجا ک سختی میکشیم

زندگی

مرگ خیلی ترسناکه وقتی دلبستگی ب این دنیا داشته باشی و بدونی یکی هست ک توو این دنیا بهت نیاز داره و امیدش تویی و هیچکس مثل تو نمیتونه دوسش داشته باشه و مواظبش باشه.. ترس ازینکه اگه تو نباشی کی میخاد ازش نگهداری کنه.. چجوری بچرخوندش.. لباسش کثیف نباشه گرسنه نباشه و … (دخترم❤️) قبل از دخترم خیلی وقتا ارزوی مرگ میکردم یا ب خودکشی فکر میکردم🙂 ولی الان صبورتر شدم نسبت ب سختیا.. حتی وقتی مریض میشم ب این فک میکنم ک زودتر خوب بشم یا چیزیم نشه ک دخترم تنها بمونه🥲

مرگ یک لحظس تموم
ولی زندگی با ادم اشتباه هر روز میمیری و زنده میشی...

من که از مرگ می ترسم

مرگ یک لحظست ...چیزی بعد از اون احساس نمیکنی
چیزی که ترسناکه اینه که چقدر برای بعداز مرگ آماده هستیم؟
برای اون دنیا چکار کردیم؟
اگه کاری نکردیم بطبع ترسناکترینه

زندگی

فعلا ک داریم زندگی میکنیم این ترسناکه اونو ندیدیم نمیدونیم اون دنیا چه خبره

قطعا زندگی

جفتش راحته .چون توی هر مکانش خداوند کنار انسان‌ه

زندگی...

مرگ...

بنظرم مرگ چون چیزایی تجربه میکنی که اصلا تاحالا ندیدی مث شب اول قبر نکیر منکر تجزیه شدن بدنمون سوال وجواباییک هیچجو ره نمیتونیم انکار یافرار کنیم یاکسی بیاد کمکمون تنهایی قبر شبای قبرستون عذاب و.....

من م اصلا از مرگ نمیترسم

زندگی که توش هربار بمیری زنده شی از مرگ ترسناک تره

مرگ ترسناکه

مرگ ترسناکه ولی زندگی از اون ترسناکتر

سوال های مرتبط

مامان یه دختر خوشگل مامان یه دختر خوشگل ۱ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی