خانوم ها از چن هفتگی دیگه نباید روبه بالاخوابید؟

۷ پاسخ

۲۰ هفته

من تو امین هبته ها ب پشتمیخوام خلقم تنگ تر میشه حس بد دارم اصلا یه جوری انگار حالت تهوعم بیشتر میشه 😞💔💔💔💔💔💔💔💔💔

من از ۲۰ ب بعد نمیخوابم کلا دیگ جوری میشه ک نمیتونی بخوابی طاق باز ک میخوابی بعدش چرخیدن ب پهلو سخت میشه ولی من بعضی وقتا در حد ۵ دیقه اینا میخوابم

معمولا دکترا میگن از 20هفته ولی بهتره از 17یا18هفته کمتر طاق باز بخابی

من از وقتی متوجه شدم باردارم به پهلو خوابیدم عادت کنم

از ۱۸ هفتگی دیگه نباید به پشت خوابید

رو به بالا منظورت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان كنجد مامان كنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری