۲۰ هفته
من تو امین هبته ها ب پشتمیخوام خلقم تنگ تر میشه حس بد دارم اصلا یه جوری انگار حالت تهوعم بیشتر میشه 😞💔💔💔💔💔💔💔💔💔
من از ۲۰ ب بعد نمیخوابم کلا دیگ جوری میشه ک نمیتونی بخوابی طاق باز ک میخوابی بعدش چرخیدن ب پهلو سخت میشه ولی من بعضی وقتا در حد ۵ دیقه اینا میخوابم
معمولا دکترا میگن از 20هفته ولی بهتره از 17یا18هفته کمتر طاق باز بخابی
من از وقتی متوجه شدم باردارم به پهلو خوابیدم عادت کنم
از ۱۸ هفتگی دیگه نباید به پشت خوابید
رو به بالا منظورت چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.