سلام
قشنگا کسی از این ظرفا داشته ؟ درش کیپ میشه؟

تصویر
۲ پاسخ

بله همین فقط گردشو دارم قرمز سورمه ای خوبه عزیزم

من این مدلی شو نداشتم عزیزم
اما ظرف های شیشه ای لیمون دارم خیلی کیپ میشه

سوال های مرتبط

مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی