شما از سینتون شیر می‌ریزه دستمال میزارین ؟

۹ پاسخ

من پارچه میزارم ولی گرمه اذیت میشی
پد سینه بهتره

شیر من اصلا نمیریزه چرا؟نکنه کمه؟

پد قابل شست و شو بگیر بزار
چندتا بگیر هر روز عوض کن قبلی رو بشور
من حتما باید بزارم وگرنه همه لباسام لک میشه

من تازه شیرم خیلی کمم هست

من پد سینه میذاشتم بی فایده بود دوتا از لباس کوچیکای بچمو تا میکنم میزارم یا یه کهنه نخی

پد سینه میزنم

پارچه میذارم

پد سینه بخر چسب داره میچسبه به سوتیم عالیه

من قبلا دستمال میزاشتم ولی فایده ای نداشت
دیگه این سری پد سینه گرفتم
خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی