هیچ چی
منک طبیعی بودم شهرستانم زایمان کردم یه ساک دادن توش دمپایی دستمال کاغذی و لیوان و تی بگ لباس بیمارستان بود چیز خاصی نداش
به من که فقط دمپایی و ملحفه دادن
سزارین بودم به همراهیم غذا دادن
فکر کنم خصوصیا هم دیگه نمیدن چون من از پاستور پرسیدم گفتن همه چی با خودتونه
بمنکه سینا هیچی نداد بجز دمپایی
مگه بیمارستان خودش ساک میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.