واس رفلاکس پنهان چی میکنید

۲ پاسخ

من چند تا از بهترین متخصص های اطفال و گوارش تهران از قیطریه گرفته تا شهران پسرم بردم.
هر دارو و راهکاری هم که میدن همه شون میگن تنها راه حل صبر.
پسرم یه روز خوبه یه روز بد. داروها و روش ها همه شون کمک کننده هستن ولی رفلاکس از بین نمیبرن.
طفلی خیلی اذیت میشه و درد میکشه وقتی اسید معده اش میاد بالا و میاد توگلوش همش بی قراره. مخصوصا بعد شیرخوردن😪

یک ماهگی دکتر چیزی نداد ولی ۲ ماهگی گفتم هنوز اینجوریه و همش انگار داره آدامس میجوئه و خوابش تیکه تیکه میشه و ... دیگه براش دارو داد

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۱ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی