من چند تا از بهترین متخصص های اطفال و گوارش تهران از قیطریه گرفته تا شهران پسرم بردم.
هر دارو و راهکاری هم که میدن همه شون میگن تنها راه حل صبر.
پسرم یه روز خوبه یه روز بد. داروها و روش ها همه شون کمک کننده هستن ولی رفلاکس از بین نمیبرن.
طفلی خیلی اذیت میشه و درد میکشه وقتی اسید معده اش میاد بالا و میاد توگلوش همش بی قراره. مخصوصا بعد شیرخوردن😪
یک ماهگی دکتر چیزی نداد ولی ۲ ماهگی گفتم هنوز اینجوریه و همش انگار داره آدامس میجوئه و خوابش تیکه تیکه میشه و ... دیگه براش دارو داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.