واس رفلاکس چه قطرع استفاده میکنید

۴ پاسخ

من فاموتیدین

فقط بالا نمیاره ک
انگار یچی گلوشه
موقع شیر خوردن خودشو به عقب میده گریه میکنه

دکتر بردم قطره داد

از کجا میدونی رفلاکس داره ، بعضی موقع ها یکم بالا اوردن شیر طبیعی هست ، منم فکر میکردم بچم رفلاکس داره ولی نگو نداشته چون به دکترش گفتم گفت اگر رفلاکس باشه وزنش کم میشه بازم رفتی دکتر ازش بپرس

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی