من فاموتیدین
فقط بالا نمیاره ک
انگار یچی گلوشه
موقع شیر خوردن خودشو به عقب میده گریه میکنه
دکتر بردم قطره داد
از کجا میدونی رفلاکس داره ، بعضی موقع ها یکم بالا اوردن شیر طبیعی هست ، منم فکر میکردم بچم رفلاکس داره ولی نگو نداشته چون به دکترش گفتم گفت اگر رفلاکس باشه وزنش کم میشه بازم رفتی دکتر ازش بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.