از ۱۰ هفته میشه انجام داد
من تهران آزمایشگاه نیلو آزمایش دادم ۶ روزه جوابش اومد
من 12 هفته دادم ولی از 11 هفته میشه بدی ولی طول میکشه تا جوابش بیاد
۱۰ هفته به بعد ازمایش گرونیه کلا ازاده ۱۱ تا ۱۴ تومن قیمتشه
بالای ۱۰هفته.اما اول سونو nt انجام بدین .بعد سلفری؛البته در موارد نادری جنسیت رو اشتباه میگه.و مکمل آن سونو آنومالی یا سونوی حدود ۱۵.۱۶هفته جای معتبر برا تعیین جنسیت هست.
من 11 هفته دادم صددرصد پسر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.