مامانا زردی بچم از ۸ شده ۱۱ من چیکار کنم دلم داره می ترکه

۱۰ پاسخ

خنک نگهش دار، شیر خیلی زیاد بده
اگه شیر خودت کمه حتما شیر خشک بده
باید کلی ادرار و مدفوع داشته باشه تا زردی از بدنش خارج بشه.
دکتر پسر من گفت تنها داروی زردی همین شیر مادره و ادرار و مدفوع زیاد نوزاد؛
باقیش فقط جنبه کمکی داره

نترس عزیزم خوب میشه زردی بچه من 15 بود شش روز دستگاه احاره کردم تو خونه سخت بود بچم نمی موند ولی هرجوری بود نگهش داشتم گذاشتمش تو اغوشیش تو دستگاه
شیر بهش خیلی میدادم هر یه ساعت سیرش میکردم تند تند باید دفع کنه

حتما ببر متخصص اطفال خودت نمیتونی کاری کنی

اصلا نگران نباش زود خوب میشه
مایعات زیاد بخور
شیر تند تند هر دو ساعت بهش بده
قنداقش نکن سعی کن جای گرم نباش منظورم این نیست جای سرد برایش سرما بخوره یه دمای نرمال
خودتم گرمی کمتر بخور

ببین شیر خشک مرتب بهش بده بخوره زیاد جیش میکنه دفع میشه نگران نباش

باید تند تند شیر بدی،من شیر خشکم شروع کردم دادم ،دو روز هم تو دستگاه بود خونه بعد اومد پایین

اصلااا نگران نباش عزیزم، دستگاه نور کرایه کنین و ۲ ساعت زیر نور و بعدش بیار بیرون نیم ساعت شیر بده دوباره بذار زیر نور (با چشم بند مخصوصش) زود رفع میشه
منم دخترم زردیش ۹ بود همین کارا رو کردم اومد پایین
با عرق کاسنی ولرم شده هم هر بار پوشکشو عوض میکتی با پنبه بزن بدنش یا با کاسنی بشورش

شیر تند تند بخوره خوب میشه،(میتونی با مشورت دکترش دوره ی کوتاهی شیر خشکم بدی) قطره ی بیلی ناستر هم با مشورت دکتر میتونی بدی،دستگاه بیار خونه براش الکی بچه رو بستری نکن،زردی خطرناک نیست اگر کنترل بشه ،همون شیر بخورن تند تند دسشویی کنن خوب میشن

من برده بودم دکتره گفت زردی میره بالا باید بستری کنی گفتم خب یقطره بده بالانره گفت ن هیچی نمیشه داد!!!بردم بیمارستان مفرح چک کرد متخصص بهش قطره شیر خشت داد روزی دوبار دادم خداروشکر رفتم چک کرد دیگ زردی نداشت ولی گفت یهفته دیگ هم ادامه بده بخوره ک من ندادم چون اسهال می‌گرفت تندتند دسشویی باید کنه از بدنش خارج شه تندتندشیربده

دکتر ببر... از دستگاه استفاده کن و شیر بهش زیاد بده

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی