میشه بدون ویزیت پزشک رف برا سونو انومالی؟

۱۱ پاسخ

بله چون هرجا برید آزاد هست

نه نمیشه برای ازمایشم حتی سونو و نسخه پزشک و میخوان

این سونو ها همه ش ازاده.بدون نسخه هم میتونی بری

نه من پرسیدم گفتن آزاد حساب میشه کلا اما حتما نسخه میخاد😑

همونجوریم ازاد هست بری بگیم میگیرن

ن نسخه داشته باشی ک بهتره بیمه حساب میکنه عزیزم اینطوری زیاد میشه خیلی

برو دکترت بنویسه دا ۱۸هفتت شد برو

میشه ولی آزاد حساب میشه

اگه بیمه نداری یا جایی میری ک ازاد حساب میکنه ن ب ویزیت نیاز نداری

نه باید متخصص ثبت کنه ک بیمه بخوره

نه فکرنکنم باید نسخه داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی
مامان 𝘼𝙮𝙨𝙖𝙣❥👧🏻 مامان 𝘼𝙮𝙨𝙖𝙣❥👧🏻 ۹ ماهگی
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری