بله چون هرجا برید آزاد هست
نه نمیشه برای ازمایشم حتی سونو و نسخه پزشک و میخوان
این سونو ها همه ش ازاده.بدون نسخه هم میتونی بری
نه من پرسیدم گفتن آزاد حساب میشه کلا اما حتما نسخه میخاد😑
همونجوریم ازاد هست بری بگیم میگیرن
ن نسخه داشته باشی ک بهتره بیمه حساب میکنه عزیزم اینطوری زیاد میشه خیلی
برو دکترت بنویسه دا ۱۸هفتت شد برو
میشه ولی آزاد حساب میشه
اگه بیمه نداری یا جایی میری ک ازاد حساب میکنه ن ب ویزیت نیاز نداری
نه باید متخصص ثبت کنه ک بیمه بخوره
نه فکرنکنم باید نسخه داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.