عزیزان برا انومالی میشه از۱۶هفته به بعد رف؟

۴ پاسخ

۱۶ هفته زوده ۱۸ هفته زمان مناسبشه

نه 16 هفته ازمایش غربالگری دومه سونو رو 18 بری بهتره
اکثر مراکز هم اصلا زیر 18 قبول نمیکنن
18 به بعد بچه به رشد نسبی رسیده و قبلش ممکنه تو سونو خطا باشه مثلا کلیه معده قلب یا مغز یه چیزایی داشته باشه و استرس بگیریکه اونا بعد 18 هفته درست میشن

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم اوکی بود تایمش

دقیق ۱۸ هفته برو تایم مفیدشه

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته هجدهم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته چهاردهم بارداری