۱۲ پاسخ

به نظرم، بچه به این سن را نبرید

من امشب برای اولین بار بردمش خیلیییی خوشش اومد😍😍😍

براش اسباب بازی و خوراکی میبرم
با بچه ها بازی میکنه

اصلا واجب نیست به نظرم

بچه چه میفهمه اخه مرمریضی من که تمیرم اصلا هم نرفتم تو زندگیم جیه اخه

سلام اره من الان از هیت امدم از نه شبم بیرونم تا الان مونده خوابید

نه میگن یه ویروس اومده میترسم والا

بله میبرم پارسالم که ۴ ماهش بود می‌بردم تو هیئت میخوابوندمش تو خواب هم برش میگردوندم تا صبح می‌خوابید امسالم میریم

اگه خودت دوست داری بری بچت رو بزار پیشه مادرت یا کسی
چون بچه تواون سرو صدا وگریه زاری کلافه میشه بعد چند ماه بعد میایید میگید بچم ناارومه خواب نداره وفلانه

والا میبریم اذیت نمیشه از بچگی بردیمش عادت داره براش چنتا اسباب بازی مورد علاقه اشو میبریم با بچه ها بازی میکنه

من اصلا یه جا نمیمونه بیرونم میگه فقط راه بریم...چه برسه هیئت...پارسال یه روضه زنونه بردمش برای اولین بار وآخرین بار که تازه کوچیکترم بود.بیست دقیقه نشست شروع کرد اذیت اومدیم بیرون در رو بستن بعد دوباره خودشو میزد زمین که برم گردون

والا بچه‌های من ک پدرمو در میارن واسه همین جایی نمیرم کلا خونم نهایتا شاید با ماشین بریم ی دور بزنیم

سوال های مرتبط