۶ پاسخ

ن نمیرم

میرم اذیت نمیکنه مادزم هست کمک میده

اره میرم
خیلی هم خوبه عزیزم

سلام بچه ها با هم متفاوتن من بچه اولم خیلی خوب بود اصلا جیک نمیزد ولی پسرم کلا یکجا نمیتونه بمونه هر جا بریم زودی میگ بریم یه جا دیگه ولی گاهی میبرمش با خوراکی و اسباب بازی سر گرمش میکنم تا تموم شه

پدرمو درمیارن
هم خودشون اذیت میشن هم منو اذیت میکنن
نمیرم من

اذیت ک ب کنار ک میشی با بچه
خیلی ویروس اسهال و استفراغ زیاد شده خیلی مواظب باش

سوال های مرتبط