کی الان ب بچش غذا کمکی میده؟؟
من نمیدونم شروع کنم یا خیر

۱۱ پاسخ

حتما با دکترش مشورت کن

دختر من ۴ماه ۱۷روز. دکتر بردم گفت کمکی غذا بدم از فرنی شروع کنم بعد سوپ و تخم مرغ الان میبینم میشه میوه پوره هم داد الان کدو حلوایی نیس کدو سبز یا پوره میوه رو چطور درست میکنید میپزید با چی قاطی میکنید

دکتر هروقت گفت باید شروع کنی نه سرخود

منم هنوز ندادم قبلا میگفتم هر وقت واکسن چهار ماهگی رو بزنم کمکی میدم ولی الانم دلم نمیاد چون دکتر گفت تا شش ماهگی نده
ولی هر وقت پنج ماه و پر کرد کم کم میدم

اشتباه نکن حتی اکه بچت رفلاکس شدیدم داشته باشه هرچی دیر تر بهتر
۵ماه و ۲۰ روز میتونی بدی

دکتر دخترم گفت یه هفته از واکسن ۴ ماهگی گذشت میتونی کمکی بدی، پوره هویج و سیب زمینی و فرنی
البته یه جام خوندم نوشته بود بچه هایی که تلاش واسه نشستن میکنن یا گردنشونو کامل میگیرن میتونید ۴ ماه شروع کنید

زیادم ک ادم برع سختگیری کنه بچه رو ... دختر فامیلمون همه چیززززشو عین خانه بهداشت رفتن پیش بچه الان دوسالش بشدت بد غذا و کم وزنه ی لقمه غذا ی ربع تو دهنشه دکترم میگ بلع بچه ضعیفه باید یاد بگیرع

بددده بره😁✌️وقتی خودم ی هفتس شروع کردم بچه ها از ۴ماه میتونن دیگ

خيلي زوده اصلا اين اشتباهو نكن

زیادی زود نیست؟

من بعد از واکسن چهار ماهگی یواش یواش شروع میکنم

سوال های مرتبط

مامان ایدین مامان ایدین ۱۰ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی