سلام دوستان من زیاد خیار سبز میخورم اشکال نداره

۴ پاسخ

باور کنید از همون روز اول علاقه شدید به سبزی خوردن و خیار سبز دارم شاید روز یک کیلو خیارسبز هم میخورم دست خودم نیست شوهرم میگه با همینا خودتو سیر نیکنی غذای اصلی را نمیخوری که وزن بگیری اخه اصلا خودن وزن نگرفت حتی ۱۰۰ گرم جنین هم ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود

اصلا از چای روزی که باردار شدم دلم هم میخوره میتونم عسل بخورم ؟؟؟

مامانمم سر من حامله بود همش خیار میخورده. بخور نوش جان😊😍

سردی هست اگه اذیت نمیشی چه ایراد داره در کنارش چایی نبات بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد