خانوما من زیاد تخمه میخورم اشکال نداره

۷ پاسخ

منم میخورم بچمم انقد خوشش میاد وقتی میخورم پشت سر هم لگد میزنه🤣

تخمه کدو شنیدم میگن خوبه بقیشو نمیدونم

بچت خیلی شیطون و شر میشه

میگن بچه کچل میشه ولی بنظر من ربطی نداره

سعی کن بدون نمک بخوری ک رو فشارت تاثیر نذاره

تخمه کتان مفیده اما افتابگردان زیادش چاق میکنه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد