من همیشه میخورم جز مورد علاقه عامه بد هم باشه نمیتونم ول کنم😂
فقط شور نباشه پوست شده باشه ک نمکی نباشه خوبه
خیلی هم خوبه فقط مراقب نمکش باش فشارت بالا نبره و چون نمک داره ورم میکنه دستوپات سعی کن بدون نمک شو بخوری
اتفاقا تخمه خیلی هم خاصیت داره بخور
نه چرا ضرر داشته باشه! مغز و آجیل محسوب میشه
ن گلم من شنیدم فایده هم دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.