۶ پاسخ

من همیشه میخورم جز مورد علاقه عامه بد هم باشه نمیتونم ول کنم😂

فقط شور نباشه پوست شده باشه ک نمکی نباشه خوبه

خیلی هم خوبه فقط مراقب نمکش باش فشارت بالا نبره و چون نمک داره ورم میکنه دستوپات سعی کن بدون نمک شو بخوری

اتفاقا تخمه خیلی هم خاصیت داره بخور

نه چرا ضرر داشته باشه! مغز و آجیل محسوب میشه

ن گلم من شنیدم فایده هم دارع

سوال های مرتبط