۵ پاسخ

اگر نشتی داشته باشی خطرناکه برو تا یستزی بشی نینی بیاد دیگه

دکتر گفته برو چرا نباید بری ی دوش بگیر بدنتو تمیز کن برو

برو بیمارستان بگو درد دارم بچه تکون نمیخوره بستریت کنن بدنیا بیاد

به نظرم ورزش اینا کن دردت بگیره یه روز کاملا فعال داشته باش که دیگه دهانه رحمتم باز بشه بعد برو بیمارستان

واا خوب برو دیگ مادر
خدایی نکرده نشتی داشته باشی چی دختر

سوال های مرتبط