سلام مامانا اشکالی نداره از این به بچم بدم

تصویر
۵ پاسخ

منم اینو میدم خیلی خوبه زودی اروم میکنه

از یک ماه به بعد میدن اگه بسازه به بچت خوبه اگه دل دردش خوب نشد یعنی نساخته ی چیز دگه بگیر

منو اویلا میدادم اصلا فایده نمیده الکیه

نه عالیه این بده بش

از بهداشت یا دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی