۶ پاسخ

صاگه دکتر داری برو معایته و چکاب و ان اس تی اگه لازم بدونن امپول ریه میزنن برات ولی تو خونه درد نکش سریع برو

برو زودتر بیمارستان اطلاع بده

برو بزن دیگه من درد نداشتم رفتم زدم

آره عزیزم برو آمپول ریه بزن حتما منم همینطور بودم زدم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

اگه دردت خیلی شدیده بهتره بری دکتر

سوال های مرتبط